fbpx

Modelové situace určené pro obchodníky a pracovníky, kteří jednají s klienty. Tedy zejména pracovníky klientských center a podpůrných oddělení, obchodní pozice, pracovníky v oblasti služeb, asistentky, sekretářky, atd. 

Zaměřují se na:

  • akvizice
  • telefonické akvizice
  • vyjednávání
  • řešení obtížných situací (reklamací a pod.)
  • stanovení priorit, time management
  • atd.

Sety obsahují: 

  • informace k modelové situaci
  • instrukce pro modelovou situaci
  • informace pro hodnotitele/pozorovatele
  • zadání pro účastníky
  • zadání pro sparing partnery
  • hodnotící arch

 

Ukázka modelové situace

CESTOVNÍ KANCELÁŘ COTTAGE TOUR

cottage 110Telefonické jednání s klientem, řešení problematické situace 
Zjistíte, jak vaši kandidáti zvládnou vyřešit problematickou situaci ke spokojenosti klienta. 

Je sobota ráno, pracovník cestovní agentury právě dorazil do kanceláře, těší se na klidnou službu a do toho zvoní telefon. Volá zaskočený a rozladěný klient... Jak si s celou situací pracovník poradí?



Ukázka zadání 

Cotage Tour_zadani

 

Ukázka pracovních listů

Cottage Tour_vystrizky_2