Modelové situace pro obchodníky
Modelové situace určené pro obchodníky a pracovníky, kteří jednají s klienty. Tedy zejména pracovníky klientských center a podpůrných oddělení, obchodní pozice, pracovníky v oblasti služeb, asistentky, sekretářky, atd.
Zaměřují se na:
- akvizice
- telefonické akvizice
- vyjednávání
- řešení obtížných situací (reklamací a pod.)
- stanovení priorit, time management
- atd.
Sety obsahují:
- informace k modelové situaci
- instrukce pro modelovou situaci
- informace pro hodnotitele/pozorovatele
- zadání pro účastníky
- zadání pro sparing partnery
- hodnotící arch
Ukázka modelové situace
CESTOVNÍ KANCELÁŘ COTTAGE TOUR
Telefonické jednání s klientem, řešení problematické situace
Zjistíte, jak vaši kandidáti zvládnou vyřešit problematickou situaci ke spokojenosti klienta.
Je sobota ráno, pracovník cestovní agentury právě dorazil do kanceláře, těší se na klidnou službu a do toho zvoní telefon. Volá zaskočený a rozladěný klient... Jak si s celou situací pracovník poradí?
Ukázka zadání