Prodejní dovednosti
V této oblasti realizujeme třífázový trénink obchodních dovedností. Trénink je možné absolvovat celý nebo jeho vybrané fáze.
Prodejní dovednosti I - Vím, jak se ke klientovi dostat
- Blíže poznáte silné a slabé stránky vašeho prodejního stylu.
- Naučíte se základní kroky prodejního cyklu a principy prodejní komunikace.
- Definujeme si strukturu telefonního rozhovoru.
- Zjistíte, čím začít telefonát.
- Rozpoznáte, co pomáhá a co může komplikovat telefonní rozhovor.
- Osvojíte si zvládání námitek v telefonu.
- Nacvičíte si telefonní rozhovor (oslovení nového klienta, sjednání schůzky, vytvoření prostoru pro jednání).
Prodejní dovednosti II - Vím, co můj klient chce
- Přiblížíme vám strukturu diagnostické obchodní schůzky.
- Naučíte se pracovat s prvním dojmem a prvním kontaktem.
- Rozdělíme si klienty podle základní typologie.
- Poznáte strategie jednání s jednotlivými typy klientů.
- Naučíte se principy vedení diagnostického rozhovoru.
- Identifikujeme si skryté potřeby klienta.
- Seznámíte se s prací s námitkami při obchodním jednání.
- Ukážeme si, jak uzavřít akviziční schůzku a získat závazek k dalšímu jednání.
Prodejní dovednosti III - Vím, jak zaujmout, přesvědčit a prodat
- Ukážeme si, jak efektivně prezentovat nabídku, produkt, službu.
- Nacvičíte si tvorbu prodejních argumentů (feature-benefit-accomplishment).
- Poznáte principy pozitivní komunikace a přesvědčování.
- Naučíte se, jak se připravit na vyjednávání a jak vytvořit vyjednávací strategii.
- Definujeme si pozitivní, tlakové a „nefér“ techniky vyjednávání.
- Nacvičíte si pohotovou argumentaci.
- Vyzkoušíte si uzavřít obchod.
- Naučíte se, jak žádat o předání referencí.