Od 1.ledna 2027 se díky návrhu změní základní sazby zahraničního stravného pro rok 2027. Hodnoty zatím nevyšly ve sbírce zákonů, ale v průběhu cca měsíce se zde objeví.

Konkrétně se změní sazby pro tyto země:

Stát

Měna (2026)

Sazba 2026

Měna (2027)

Sazba 2027

Argentina

USD

55

USD

60

Dánsko

EUR

65

EUR

70

Island

EUR

65

EUR

70

Izrael

USD

65

USD

70

Kuvajt

EUR

45

EUR

50

Malajsie

USD

45

USD

50

Slovensko

EUR

40

EUR

45

Slovinsko

EUR

40

EUR

45

Srbsko

EUR

40

EUR

45

Sýrie

EUR

60

USD

55

Velká Británie

GBP

45

GBP

50

Ostatní země

EUR

35

EUR

40

 

Kompletní výčet sazeb pro všechny země je k dispozici v příloze výše uvedeného předpisu.

 

                                                                                                                                                                                                                     Tomáš Smutný

Upozornění:  

ZÁZNAM ŠKOLENÍ - Jednotné Měsíční Hlášení Zaměstnavatele (JMHZ)  Na obzoru je nový „super výkaz“, který zaměstnavatel bude muset zasílat každý měsíc na ČSSZ. Pojďte se s námi na tuto změnu připravit. Záznam z tohoto školení si můžete objednat za 2 500 Kč na adrese mzdyapp@tcc.cz.

ZÁZNAM ŠKOLENÍ - Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2025/2026 a roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění za rok 2025  Připravujete se na roční zúčtování daně? Neorientujete se dokonale ve všech slevách na dani, nezdanitelných základech daně i daňových zvýhodněních. Co vše potřebujete mít v rukou pro správné zpracování ročního zúčtování, kdo za ně odpovídá? Záznam z tohoto školení si můžete objednat za 2 500 Kč na adrese mzdyapp@tcc.cz.