fbpx

Realizační tým pro ČSOB

Jana Jandová DBMgr. Jana Jandová

Vystudovala andragogiku a personální řízení na FF UK a Université Charles de Gaulle. Působila v interním HR několika mezinárodních společností. Má za sebou řadu odborných výcviků (#I am Remarkable by Google facilitator, mindfulness výcvik – Český mindfulness institut, akreditovaný výcvik ICF psychologického koučování QED Group a.s.). Spolupracuje s organizací Učitel naživo a již několik let v týmu Happiness@Work spolupořádá největší evropskou konferenci na téma štěstí v práci.  Jako kouč, lektor a facilitátor se zaměřuje na oblast osobního rozvoje, manažerských dovedností, komunikace, well-beingu a mindfulness.

 

 

Petra Plintová DBBc. & Bc. Petra Plintová 

Absolventka jednooborové psychologie FF UK. V TCC působí jako facilitátorka a konzultantka. Věnuje se oblasti náboru nových zaměstnanců a rozvoji stávajících (Assessment a Development centra, interpretace výstupů z TCC online diagnostiky a 360° zpětné vazby). Jako lektorka vede empowermentové aktivity v rámci firemního rozvoje týmů. Lektorsky se dále věnuje tématu Storytelling, na které také publikovala odbornou práci. Je absolventkou kurzu krizové intervence pod KRICEOS a frekventantkou celostního koučovacího výcviku.

 

 

 

Petr Brichcín DBPhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD., MBA

Na českých a zahraničních univerzitách absolvoval obory psychologie, pedagogika, filosofie, teologie a personální řízení. Snaží se hledat inspirace a souvislosti mezi různými prostředími. K tomu mu pomáhají jeho rozmanité profesní zkušenosti (poradenský psycholog, pastorační pracovník, vysokoškolský pedagog, výzkumný pracovník AV ČR, rozhlasový redaktor…). Jako psycholog, lektor a konzultant má více než 30letou praxi. Je autorem a spoluautorem řady odborných i popularizačních publikací z oblasti psychologie a managementu. Specializuje se na diagnostiku a rozvoj klíčových profesních dovedností, věnuje se využití psychologie a Lean managementu v HR.

 

 

Dohnal Jiří DBJiří Dohnal, MBA

Absolvent VŠEM a FTK UP, pětiletého psychoterapeutického tréninku Instep a koučovacích výcviků. V současné době studuje Aplikovanou psychoterapii na UP. Dříve působil v různých manažerských a obchodních pozicích. Jako konzultant se podílel na mezinárodních projektech. Posledních 16 let pomáhá manažerským a obchodním týmům z pozice lektora, konzultanta a kouče. Asistoval s krizovým řízením velké výrobní firmy a úspěšně dokončil řadu dlouhodobých rozvojových programů pro talenty. Jednotlivým manažerům a expertům pomáhá nalézt realistická řešení v náročných situacích.

 

 

  

Jaroslav VildMgr. Ing. Jaroslav Vild

Získal bezpečnostně právní vzdělání (Mgr.) studiem na Policejní akademii ČR a ekonomické vzdělání (Ing.) na fakultě ekonomické ZČU v Plzni a provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze. Více než 30 let se pohyboval ve státní správě, kde působil na nejvyšších manažerských pozicích ať již na centrální či regionální úrovni. Má praktické zkušenosti s řízením procesních a strukturálních změn organizace. Věnuje se vzdělávání dospělých formou přednáškové činnosti, vedení a oponentury závěrečných prací a účastí ve zkušebních komisích. Má bohaté zkušenosti s výběrem manažerů metodu AC.

 

 

 

Women's leadership in times of crisis

 Current times are turbulent and constantly changing. What we could not have imagined yesterday became our presence. We live from one crisis to another, sometimes even a few of them in parallel. It feels as if the bigger scale crisis periods such as pandemics or war are filled with smaller crises such as security incidents, traffic incidents, natural disasters, or simply crises at our workplace or home. These situations differ in their character; however, their consequences are the same- chaos, uncertainty, and longing for courageous and decisive leadership. Current experience as well as researches show not only, that women are very well personally equipped to be great leaders in the routine, but that they are brilliant, especially in times of crisis. Even though women are often underestimated or put in charge only when the company is in trouble already, the data shows they naturally know well how to deal with crises.

In this course we will focus on general picture of crisis leadership as well as the position of women in this field. In this course, Gabriela will provide you with a deeper and alternative view of what is a crisis. The focus will be given to specific aspects of our behaviors and sense of reality in such situations, what is our natural reactions and how to transform them into efficient crisis management behaviors. The goal of this course is to encourage women leaders not to be afraid of crises and to become inspiring and motivating crisis managers that the team will lean on while using their natural talents and abilities. We will discuss what characteristics are very useful and appreciated in women's leadership and how to learn and train such skills, how to build your authentic style of crisis leadership, and how to get ready to stand firm in the middle of the storm. Because leaders were made, not born as such.

You will get a set of tools that will help you to build a culture of resilience in your team including communication guidelines. We will talk about how to keep a sense of control in situations in which uncertainty seems the only certainty. During the course, you will also have an opportunity to diagnose your type of personality and the way you handle crises. Simply, we will make sure that if the sh.t hits the fan, you will get out of it as a heroine leader of your well-prepared team.

This course is for women only.

The course is online and consists of 5 sessions each 1.5hrs.

Each session integrates 3 parts:

1. Lecture
2. Discussion
3. Assignment

Session 1

VUCA world
What is a crisis
Stakeholders
Types of crisis

Session 2

Perception versus reality
Basic communication tools

Session 3

Effective Leadership in crisis
How women lead in crisis
Qualities and Characteristics 
Personal diagnostics

Session 4

Decision making in Crisis
Preparing for the next crisis

Session 5

Table top exercise

 

Lecturer

Gabriela B 003

Gabriela Ben David

She studied international relations, diplomacy, and conflict management at universities in the Czech Republic and Israel. She has been working in the field of security, especially crisis preparedness and crisis management past 13 years. She has assisted crisis teams, e.g. after the terrorist attack in Brussels (2014), Copenhagen (2015), or Kiev after the Maidan Revolution (2014). She completed her coaching training at the Jerusalem Coaching Institute.

 

 For more information contact us at: info@tcc.cz.

 

 

Virtuální realita – trénink komunikačních a prezentačních dovedností

Trénink spojuje virtuální realitu s umělou inteligencí. Pomůže Vám v bezpečném prostředí postupně snižovat Vaše obavy a rozvíjet rétorické dovednosti. Procvičte si běžné problematické situace před reálným publikem. Díky sofistikované jazykové analýze, přesnému měření očních kontaktů a podrobné zpětné vazbě zlepšíte své prezentační i komunikační dovednosti.

Tréninková aplikace vyhodnocuje několik metrik:

  • oční kontakt – pokud se podíváte na některého z posluchačů, zesvětlá. Správný oční kontakt by měl trvat 2–3 vteřiny;
  • plevelná slova – aplikace rozpozná plevelná slova daného jazyka, stejně jako slovní vatu "ehm" a bude Vám měřit, jak často je používáte;
  • opakování slov – poskytneme Vám zpětnou vazbu, zda příliš často neopakujete některá slova. Z toho jsou ale vyjmuta slova, která se v jazyce opakují přirozeně (např. zájmena);
  • rychlost řeči;
  • srozumitelnost – program pro rozpoznávání řeči vyhodnotí, zda vyslovujete jasně a srozumitelně;
  • rétorické pauzy.

Dohromady s audio záznamem Vašeho projevu a detailními statistikami tak můžete sledovat pokrok, který díky tréninku v krátkém čase uděláte.

Ukázkový výstup z tréninkové aplikace

Ukázkový výstup z tréninkové aplikace VR

 Pro více informací nás kontaktujte na info@tcc.cz.

Trénink odolnosti vůči stresu s využitím virtuální reality

Odstraňte svou trému a stres z prezentací a veřejných vystoupení!

Cítíte se být spíše introverty a každá příležitost, při které máte vystoupit před publikem ve Vás vyvolává nepříjemné pocity? Zkusili jste různá doporučení a máte dojem, že moc nefungují? Trénujte své prezentace v bezpečném prostředí virtuální reality!

Nastavte si velikost publika od malé zasedací místnosti až po zaplněný velký sál a předneste svou vlastní prezentaci nebo trénujte svou pohotovost na ad hoc zadaném tématu. Bezprostředně po ukončení svého vystoupení obdržíte zpětnou vazbu. Na jejím základě můžete své vystoupení změnit a při opakování pak zjišťovat svoje zlepšování. Ještě nikdy nebyl trénink tak bezpečný, pohodový a efektivní!

Pro více informací nás kontaktujte na info@tcc.cz.

Zásady ochrany osobních údajů

Souhlas se zpracováním osobních údajů

ZÁKLADNÍ SHRNUTÍ 

1.1.      Udělujete tímto souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů společnosti TCC s.r.o. za účelem odebírání novinek a dalších marketingových aktivit. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete níže.

1.2.      Vaší důvěry si vážíme a chráníme Vaše osobní údaje před zneužitím a zásadně s nimi neobchodujeme. Při zpracování osobních údajů uplatňujeme postupy a mechanismy zabezpečení, které minimalizují možnost jejich zneužití, zabezpečení a ochrana osobních údajů jsou našimi klíčovými prioritami.

TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

2.1.      Správcem Vašich osobních údajů je společnost TCC s.r.o., Vlkova 46, 130 00 Praha 3, IČ: 25726943, DIČ: CZ25726943 zapsaná v obchodním rejstříku u městského soudu v Praze, oddíl C, značka 64720 (dále jen „správce“).

2.2.      Kontaktní údaje správce jsou následující:

adresa pro doručování: Vlkova 46, 130 00 Praha 3

adresa elektronické pošty: info@tcc.cz

telefonní kontakt: +420 234 61 61 61

PRÁVNÍ ZÁKLAD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1.      Právním základem zpracování Vašich osobních údajů je Váš výslovný souhlas, dávaný Správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „nařízení“).

ROZSAH ZPRACOVÁVANÝCH ÚDAJŮ 

4.1.      V případě přihlášení k odběru newsletteru, zpracováváme Vaše osobní údaje, které jste sami do formuláře zadali. Jedná se tedy o e-mail.

4.2.      Správce dále zpracovává údaje o Vašem chování při čtení e-mailových zpráv, zejména pak: čas, kdy jste zprávu otevřeli, informace o zařízení a operačním systému, na kterém si zprávu prohlížíte, IP adresu, prokliky na odkazy v zaslané zprávě a také nastavení zpráv.

ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1.      Účelem zpracování Vašich osobních údajů je odebírání novinek a další marketingové účely. Může se především jednat o:

zasílání obchodních sdělení, ze kterých se můžete kdykoliv odhlásit na konci každého emailu;

komunikaci vůči Vaší osobě v prostřednictvím emailu nebo telefonu;

provádění marketingových analýz a statistik včetně profilování;

zasílání obchodních sdělení týkajících služeb správce a služeb jeho partnerů.

DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

6.1.      Vaše osobní údaje budou správcem uloženy ode dne projevení Vašeho souhlasu do jeho odvolání (pro tento účel zpracování).

DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1.      Osobní údaje, které zpracováváme jako Správce, můžeme zpřístupňovat výhradně vlastním pracovníkům a dále zpracovatelům, kteří pro Správce vykonávají a zajišťují marketingové služby a technické služby. Jedná se o společnosti provozující marketingové nástroje pro hromadnou rozesílku obchodních sdělení, společnosti zajišťující provoz naší výpočetní techniky, webových stránek, hostingu, databází a úložišť.

7.2.      Zpracovatelé zpracovávají Vaše osobní údaje na základě plnění zpracovatelské smlouvy uzavřené s námi v postavení Správce, v této smlouvě se zpracovatelé zavazují k dodržování ochrany Vašich osobních údajů v souladu s Obecným nařízením a technické, organizační schopnosti toto zabezpečit v odpovídajícím rozsahu.

7.3.      Jiným subjektům je umožněn přístup pouze z důvodu plnění zákonných povinností.

7.4.      Naši zaměstnanci, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o Vašich osobních údajích a o našich bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů.

PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

Pokud jako Správce zpracováváme Vaše osobní údaje, máte vůči nám tato práva:

8.1.      Právo na přístup k osobním údajům: Po dobu zpracování Vašich osobních údajů můžete požadovat informace o tomto zpracování, tedy si od nás můžete vyžádat, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme a z jakých důvodů.

8.2.      Právo na opravu osobních údajů: Máte právo požádat o opravu neúplných či nesprávných osobních údajů, které se Vás týkají.

8.3.      Právo na výmaz: Máte právo kdykoliv požadovat Správce o výmaz Vašich osobních údajů, zejména v případech, kdy tyto údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány.

8.4.      Právo na omezení zpracování: Máte právo nás kdykoliv požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů, je-li přesnost nebo zákonnost jejich zpracování sporná.

8.5.      Právo na přenositelnost osobních údajů: Vaše osobní údaje zpracovávané elektronicky na základě Vašeho souhlasu či na základě právního titulu plnění smlouvy, mohou být na Vaši žádost přeneseny jinému správci.

8.6.      Právo odvolat souhlas: Máte právo kdykoliv odvolat Váš souhlas se zpracováním osobních údajů.

8.7.      Právo vznést námitku proti zpracování: V případech, kdy zpracováváme Vaše osobní údaje na základě oprávněného zájmu, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování.

8.8.      Právo podat stížnost u dozorového úřadu: V případě, že se domníváte, že je zpracováním Vašich osobních údajů porušeno některé ustanovení Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, máte právo podat stížnost u Dozorového úřadu, přičemž není omezeno ani Vaše právo na soudní ochranu. Dozorovým úřadem je Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ), IČO: 70837627, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

8.9.      Jednotlivá práva můžete uplatnit listinnou či elektronickou formou adresovanou Správci, která musí obsahovat Vaši jasnou identifikaci a Váš požadavek. V případě elektronického podání musí být tento požadavek zaslán z Vámi registrované emailové adresy.

OCHRANA A ZABEZPEČENÍ VAŠICH ÚDAJŮ

9.1.      Při zpracování osobních údajů uplatňujeme postupy, mechanismy, organizační a technická opatření, které zamezují neoprávněnému zpracování. Zabezpečení a ochrana osobních údajů jsou našimi klíčovými prioritami. Osobní údaje jsou chráněny v maximální možné míře pomocí technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje, a míře rizika zneužití.

9.2.      Pro zpracování osobních údajů užíváme elektronické a manuální prostředky zpracování.

9.3.      Přijali jsme a udržujeme taková technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo nechtěné zničení, pozměnění a přeposílání Vašich osobních údajů, až po vymazání Vašich osobních údajů po vypršení souhlasu, nebo doby zpracování Vašich osobních údajů nutných pro splnění smlouvy, případně splnění právní povinnosti, která plyne ze zákona.