fbpx

Jednotlivce i týmy rozvíjíme přes 20 let a třebaže témata se mění od stálic až po novodobé specialitky, kritériem úspěchu je stále užitečnost pro Vás. Podle potřeby koučujeme, trénujeme, stínujeme, dáváme otevřenou zpětnou vazbu, konzultujeme nebo vytváříme zbrusu novou metodiku.

Specializujeme se na klasická soft-skills témata, ale dokážeme se přizpůsobit Vašim konkrétním potřebám. V rozvoji stavíme na osvědčeném principu 3P. S námi rozvoj začíná už před školením a pokračuje i po něm, protože z praxe víme, že udržet kontinuitu a fungování v běžném životě je v rozvoji často to kritické.

Naším rodinným stříbrem je kvalitní diagnostika rozvojových potřeb, ať už pomocí workshopů, Development center nebo neustále vyvíjené online platformy s širokou nabídkou testů, dotazníků a dalších nástrojů pro smysluplné zacílení rozvoje.

Dovedeme Vám pomoci s jednorázovými rozvojovými aktivitami i dlouhodobými programy pro specifické skupiny zaměstnanců. Nebo se nám chcete podívat pod pokličku? Pak Vám rádi vyškolíme Vaše vlastní interní trenéry nebo interpretátory profesní diagnostiky.

Měníme HR náklady na investice. Jak to děláme?

 

Témata rozvoje

Manažerské dovednosti

Na manažerské pozici se setkáváte s rozmanitými úkoly, které musíte řešit, přičemž je důležité zohlednit jak výkon, tak spokojenost Vašeho týmu, což mnohdy není jednoduchá disciplína. Zdá se Vám tento úkol nad Vaše síly? Nebo byste se naopak ve své manažerské roli chtěli zdokonalit?

Nechte si pomoci od opravdových profesionálů, kteří mají dlouhodobé zkušenosti s vedením lidí, s jejich vzděláváním a rozvojem na středních i vysokých manažerských pozicích.

V rámci manažerských dovedností Vás provedeme situačním vedením, nastavováním strategie a řízením změny. Ukážeme Vám různé způsoby, jak pracovat s motivací a jak vést hodnoticí rozhovor, abyste se u něho cítili komfortně jak Vy, tak Vaši podřízení. Prostřednictvím našich kurzů se rovněž můžete zdokonalit v technikách koučinku a mentoringu. Dozvíte se, co je důležité zajistit a podchytit v průběhu onboardingu a adaptace nového člena Vašeho týmu. V případě, že se chcete s někým rozloučit, poskytneme Vám tipy, jak řídit outplacement, aby proběhl hladce.

Prostřednictvím našich dotazníků Multifaktorový osobnostní profil a Manažerský styl QUICK naleznete nejen svou optimální manažerskou roli, ale i vlastní cestu k ní.

Zajímá Vás, zda se díky našim tréninkům opravdu něco změnilo? Změřte si své pokroky 360° zpětnou vazbou.

Manažerské dovednosti umíme pokrýt na různých úrovních:

  • základní
  • pokročilé
  • situační vedení
  • strategie
  • řízení změny
  • motivace
  • hodnoticí rozhovor
  • koučování
  • mentorování
  • onboarding/adaptace
  • outplacement

Komunikační dovednosti

Chtěli byste se naučit komunikovat jasně, srozumitelně a efektivně? Pracujete na pozici, kde je komunikace a práce s lidmi Vaší každodenní náplní práce a rádi byste své komunikační a prezentační dovednosti zdokonalili?

Nechte se inspirovat našimi zkušenostmi, které jsme získali za více jak 20 let školení tohoto tématu.

Můžete si vybrat ze široké nabídky kurzů a workshopů na různá komunikační témata, od základních komunikačních dovedností, asertivity, emoční inteligence, nenásilné a neverbální komunikace, až po řešení konfliktů, vyjednávání a zvládání námitek. Pro zefektivnění a maximální vytěžení Vašich porad nabízíme také školení na téma facilitace. Můžeme Vám také poskytnout doporučení a tipy pro poskytování zpětné vazby.

Pro správnou identifikaci vzdělávacích potřeb v oblasti komunikace využíváme Dotazník komunikačního stylu, s jehož výstupy účastníci pracují jak na individuální, tak na skupinové úrovni.

K tréninku komunikačních a prezentačních dovedností lze také využít virtuální realitu.

Co všechno se můžete s TCC naučit:

  • základní komunikační dovednosti
  • asertivita
  • neverbální komunikace
  • řešení konfliktů
  • vyjednávání a námitky
  • prezentační dovednosti
  • poskytování ZV
  • nenásilná komunikace
  • empatie, emoční inteligence
  • facilitace (workshopů, porad)

Stress management

Stresovým situacím se v zaměstnání nevyhneme, nicméně způsob jejich zvládání je dovednost, kterou můžeme zdokonalovat. Cítíte, že se Vám Vaše reakce na stresové pracovní či životní situace leckdy vymykají z rukou?

Možná Vám umíme pomoci právě my.

Seznámíme Vás s aktuálními trendy a technikami ve stress managementu s doprovodným nácvikem relaxačních technik, což Vám může pomoci předejít poklesu výkonnosti a snížit riziko vzniku syndromu vyhoření.

Naše diagnostické metody Vám pomohou jednak zmapovat Vaše „životní stresory" (Zdroje stresu), ale i strategie, pomocí kterých se se stresem vyrovnáváte (Dotazník zvládání zátěže). Výstupy z dotazníků Vám poskytnou ideální odrazový můstek pro následné zpracování Vašich rozvojových oblastí.

Na co se specializujeme:

  • stress management
  • relaxační techniky
  • syndrom vyhoření
  • work-life balance
  • životní styl
  • práce s chybami

Osobní efektivita

Máte také někdy pocit, že Vám 24 hodin denně nestačí? Cítíte se stále uštvaní a zdá se Vám, že výsledky Vaší práce neodpovídají vynaložené energii?

Co se za pomoci našich profesionálů zkusit podívat na Vaši situaci jinak, najít jak Vaše skryté rezervy, tak faktory, které Vás při práci brzdí?

Pro zvýšení Vaší osobní efektivity jsme pro Vás připravili workshopy, kde Vás navedeme, jak maximálně využít Vaše schopnosti jako je paměť a kreativita. Ukážeme Vám techniky řešení problémů, které Vám mohou usnadnit orientaci v nich a jejich následné řešení. Pomocí myšlenkových map můžete lépe proniknout do určité oblasti a prostřednictvím různých technik time managementu lépe využijete Váš čas bez zbytečného stresování se. Metoda skečnouting Vám může být užitečná při tvorbě poznámek z porad, školení apod.

Co vše se s námi můžete naučit:

  • time management
  • osobní efektivita
  • myšlenkové mapy
  • skečnouting
  • kreativita
  • paměť
  • rozhodování
  • techniky řešení problémů

Obchodní dovednosti

Nastupujete nově na obchodní pozici nebo se obchodem dlouhodobě zabýváte a jen chcete načerpat novou inspiraci?

Pokrýváme širokou škálu témat od zahájení prodejního rozhovoru, úspěšné akvizice, přesvědčivé argumentace, po zvládání námitek, typologii klientů a strategii jednání s nimi. Získáte od nás tipy, jak si úspěšně navolat a připravit se na obchodní schůzku, jak efektivně prezentovat svou nabídku a dosáhnout obchodního cíle. Pomůžeme Vám najít Vaši vlastní autentickou cestu tak, abyste v rámci obchodu byli úspěšní a zároveň se v obchodní roli cítili dobře.

Pro orientaci v prodejních kompetencích Vás nebo Vašich obchodníků může pomoci dotazník Obchodní profil.

Na co se zaměřujeme:

  • základní obchodní dovednosti
  • pokročilé obchodní dovednosti
  • typologie zákazníků
  • konzultativní prodej
  • zvládání námitek
  • cold calling
  • vedení obchodní schůzky
  • prezentace obchodní nabídky
  • koučování obchodníků a obchodních týmů

Pro HR

  • HR business partner
  • jak prodat výsledky své práce
  • příprava a vedení interního HR projektu

Metodiky a interpretace

Rádi s Vámi sdílíme to nejlepší, co máme. Díky naší partnerské společnosti TCC online máte k dispozici širokou škálu online diagnostických nástrojů, které perfektně doplní Vaše náborové nebo rozvojové aktivity.

Nevíte si rady, jak s nástroji a jejich výstupy pracovat? Využijte znalostí a podpory našich seniorních lektorů, konzultantů a koučů, kteří s nástroji nejen každodenně pracují, ale zároveň se podíleli na jejich vývoji.

Kde všude Vám mohou naše nástroje a lidé pomoci:

Rozvojové balíčky

Pro všechny HR pracovníky i zaměstnance jsme připravili inovaci – rozvojové balíčky. Potřebujete doplnit katalog kurzů nebo nabídnout zaměstnancům něco, co bude více o nich a zajistí jim skutečně individuální péči a koncentrovaný rozvoj toho, co aktuálně řeší, a to za cenu klasického skupinového kurzu?

Rozvojové balíčky se zaměřují na kariérové poradenství, osobní efektivitu, sebeprosazení, prevenci stresu a vyhoření, hledání vlastního manažerského stylu, zvládání změny a další témata. Mohou posílit motivovanost Vašich pracovníků efektivněji než standardní kurzy.

Balíčky mě zajímají

Mzdy, pracovní právo a personalistika

Problematika mezd je nesmírně složitá. Chyby v této oblasti jsou značným rizikem a mohou znamenat významné finanční ztráty – jak pro firmu, tak pro řadové pracovníky. Naším cílem je objasnit složité pasáže mzdové legislativy a pracovního práva tak, aby je každá mzdová účetní uměla s potřebným pochopením a jistotou používat. To samé platí i pro personální agendu - klademe důraz na srozumitelnost a praktické zkušenosti.

V čem jsme jiní? Propojujeme oblast mezd a pracovního práva s ostatními HR procesy ve firmách, a to s důkladným porozuměním této provázanosti.

Pokrýváme kompletně problematiku mezd z pohledu mzdového účetnictví a personalistiku jako celek.

Mzdy, pracovní právo a personalistika mě zajímají

Mám konkrétní rozvojovou potřebu

Jak školíme

Jak pomáháme řešit

Doplňkové nástroje a metody

 

Pokud Vás cokoliv z našich metod zaujalo, neváhejte nás kontaktovat.